Oprogramowanie Naukowo Techniczne

Dystrybutor oprogramowania MATLAB i Simulink w Polsce

Mathworks
  • Zaloguj
  • Zarejestruj
  • Kontakt
  • Produkty
    Informacje o produktach
    • Lista produktów
    • Mapa produktów
    • Najnowsze wydanie
    • Wersja próbna
    • Cenniki
    • Typy licencji
  • Rozwiązania
    Obszary zastosowań
    • Analityka danych
    • Przetwarzanie obrazów
    • Biologia komputerowa
    • Przetwarzanie sygnałów
    • Internet przedmiotów
    • Systemy komunikacji
    • Matematyka finansowa
    • Systemy wbudowane
    • Mechatronika
    • Testowanie i pomiary
    • Nauka i edukacja
    • Układy sterowania
    • Projektowanie FPGA
    Dziedziny przemysłu
    • Automatyzacja i przemysł maszynowy
    • Przemysł medyczny
    • Biotechnologia i przemysł farmaceutyczny
    • Przemysł motoryzacyjny
    • Telekomunikacja
    • Elektronika i półprzewodniki
    • Transport lądowy i morski
    • Przemysł energetyczny
    • Usługi finansowe
    • Przemysł lotniczy i obronny
  • Wydarzenia
  • Szkolenia
    Szkolenia organizowane przez ONT
    • Szkolenia MATLAB i Simulink – terminy
    • Szkolenia zamknięte
    • Lista dostępnych kursów
  • Webinaria
  • Blog
  • O firmie

Przemysł motoryzacyjny

Podwozie i systemy bezpieczeństwa

Inżynierowie wykorzystują metodykę Model-Based Design by dostarczyć zaawansowane projekty podwozia i nowoczesne sterowanie, które realizuje rygorystyczne wymagania wydajnościowe i bezpieczeństwa do certyfikatów. W tym celu symulują całe wielodziedzinowe systemy i analizują ich wydajność w środowiskach lub w warunkach zbyt kosztownych lub zbyt ryzykownych do przeprowadzenia rzeczywistych testów.

Zmniejszenie zapotrzebowania na testy na torze i zaawansowane, wielodziedzinowe systemy sterujące

Aktywne systemy bezpieczeństwa, takie jak elektroniczny systemy stabilizacji (ESC), wprowadzają dodatkowe sterowanie trakcją, hamowaniem i toczeniem. Z wykorzystaniem narzędzi do projektowania systemowego i symulacji, inżynierowie rozwijają modele, które łączą nowe i istniejące mechaniczne, hydrauliczne oraz elektroniczne czujniki i elementy wykonawcze. Takie wielodziedzinowe modele pozwalają im na:

  • projektowanie i testowanie układów sterowania podwoziem i systemami bezpieczeństwa bez kosztownych testów pojazdu na torze testowym
  • projektowanie i weryfikację algorytmów na wcześniejszym etapie procesu rozwoju z wykorzystaniem modeli
  • wykonanie testów algorytmów z wykorzystaniem techniki szybkiego prototypowania
  • realizację symulacji hardware-in-the-loop (HIL) komponentów elektrycznych i mechanicznych

Zgodność ze standardami IEC 61508 i ISO 26262

Dla inżynierów odpowiadających za rozwój elektronicznych systemów stabilizacji, które muszą spełniać standardy bezpieczeństwa, Simulink i metodyka Model-Based Design wspierają rozwój systemów wbudowanych z automatyczną generacją kodu produkcyjnego, który spełnia normy IEC-61508-3 i ISO 26262.

Elektronika nadwozia

Aby zredukować ilość błędów projektowych znajdowanych na późnym etapie, inżynierowie wykorzystują metodykę Model-Based Design by zapisać i zweryfikować specyfikację systemu oraz podsystemów, zaprojektować rygorystyczne testy i wygenerować kod kompatybilny ze standardem AUTOSAR.

Definiowanie i weryfikacja sterowników nadwozia zrealizowanych za pomocą maszyn skończenie stanowych przed realizacją sprzętu

Inżynierowie z przedsiębiorstw OEM i dostawców komponentów dostarczają systemy wygodne w użyciu, które bez problemów współpracują ze sobą i z resztą pojazdu. Z wykorzystaniem środowisk Simulink i Stateflow tworzą wykonywalne specyfikacje, które pozwalają na znalezienie błędów przed implementacją sprzętową. Na tym etapie są one znacznie łatwiejsze do wyizolowania i tańsze do usunięcia.

Aplikacje kompatybilne ze standardem AUTOSAR

Ze względu na rosnącą liczbę elektronicznych komponentów sterujących w przeciętnym pojeździe, inżynierowie wykorzystują narzędzia do projektowania systemów sterowania i symulacji  podczas rozwoju komponentów kompatybilnych ze standardem AUTOSAR. Produkty firmy MathWorks pozwalają na:

  • import opisu komponentu AUTOSAR do nowego modelu Simulinka, rozwój detali algorytmu i generację kodu zgodnego z AUTOSAR z uwzględnieniem zaktualizowanego opisu komponentu
  • generację kodu zgodnego z AUTOSAR i opisu komponentu z istniejących modeli Simulinka bez dodatkowych modyfikacji modelu

Poprzednia 1 2 3Następna
Kontakt handlowy

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z naszym specjalistą

Grzegorz Kraus
E-mail: grzegorz.kraus@ont.com.pl
Telefon: +48 (12) 630 49 52

Czytaj również:
  • Rozwiązania wdrożone przez użytkowników
  • Szkolenia
  • Artykuły techniczne
Powiązane produkty:
  • Predictive Maintenance Toolbox
  • Simulink Design Optimization
  • Simscape Power Systems
  • Simulink Control Design
  • Model-Based Calibration Toolbox
Pobierz wersję próbną

    Skorzystaj z bezpłatnej 30-dniowej wersji próbnej oprogramowania

    Dowiedz się więcej
Dołącz do nas:

Kontakt:

Oprogramowanie Naukowo-Techniczne sp. z o.o.
E-mail: info@ont.com.pl
Telefon: +48 12 630 49 50

Siedziba
ul. Pod Fortem 19
31-302 Kraków

© 1992-2022 ONT Oprogramowanie Naukowo Techniczne

Polityka prywatności    Regulamin strony